Verzendkosten & levertijd & Retouren

Houd rekening met vertraging bij PostNL en DHL ivm de corona crisis!

Alle producten worden verstuurd via PostNL of DHL. Voor pakketten onder de €35 bestelwaarde hanteren we het vaste tarief van €7,56 voor PostNL pakketpost en € 5,25 voor DHL Pakketpost. Als u kiest voor een DHL Servicepoint betaalt u slechts € 4,50

Bij bestellingen vanaf €10 versturen wij uw verzending gratis via PostNL.

U ontvangt uiteraard nadat wij het pakket hebben aangeboden bij PostNL & DHL een track en trace code.

Product op voorraad:

Bestelt u op maandag t/m vrijdag voor 17:00u? Dan bieden wij uw pakket dezelfde dag aan bij Postnl & DHL.

Bestelt u op zaterdag of zondag ? Dan bieden wij uw pakket maandag aan bij PostNl & DHL en ontvangt u deze de volgende werkdag.

Product op nabestelling:

Wanneer uw product op nabestelling staat, verwachten wij deze uiterlijk 5 werkdagen later gereed voor verzending.

Product uitverkocht:

Wanneer een product uitverkocht is, kan het zijn dat deze niet meer op voorraad is bij de leverancier. Neem dan contact met ons op voor levertijden en/of een alternatief product.

Retouren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer Attributions | Family Stores vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Download hier het model Retourformulier van Webshop Keurmerk